Sunday, February 14, 2010

Gong Xi Fa Cai & Happy Valentine & Happy Bday(yang Berkenaan)

Gong Xi Fa Cai kepada rakan-rakan bloggers yang menyambut Tahun Baru Cina khususnya yang berbangsa Cina. Kepada Rakan-rakan di Sabah, Kerinduan kunjung-mengunjung rakan dan saudara sewaktu Menyambut Tahun Baru Cina masih terbayang-bayang di ruang kenangan. Yang berbangsa Kadazandusun, Brunai, Bajau mahupun Biasaya terus berkunjung ker rumah rakan yang menyambut CNY tanpa rasa was-was. Bukan Ang Pow yang jadi tarikan, tapi semangat setiakawan dan hormat menghormati yang sangat tulen.

Kepada rakan-rakan blogger, jom cari Limau, bukan Harimau tau walaupun Tahun Baru Cina Tahun ni, Tahun HARIMAU. Yang penting Hari-hari MAU cari Wang..ehehe...jadi hari-hari klik-klik blog kita!

Selamat Hari Valentine kepada yang menyambutnya. Tak mau nasihat, Tak mau komen. Yang penting pandai-pandailah celebrate. Kalau perlu ikut nasihat pantun KARAM SINGH WALIA pun elok gak:
ADA LORI , ADA BAS, NAIK LORI JANGAN 'TERBABAS'.

Kepada yang menyambut Hari Jadi...wah untungnya, dapat ANG POW, DAPAT BUNGA dan KEK..Selamat Hari Jadi, Semoga Panjang Umur dan Murah Rezeki!

2 comments:

Amirah Rashid said...

ang pow mana?? :D

Unknown said...

salam....aku datang bawa ang pow